بازی های استراتژیک شامل گیم پلی تک نفره

ساخت وبلاگ

تک نفره ، چند نفره و به طور گسترده چند نفره
بازی های استراتژیک شامل گیم پلی تک نفره ، گیم پلی چند نفره یا هر دو هستند. [30] بازی های تک نفره گاهی اوقات حالت مبارزاتی دارند که شامل یک سری مسابقات با چندین مخالف هوش مصنوعی است. [4] به پایان رساندن هر مسابقه یا مأموریت ، طرح بازی را اغلب با صحنه های برش خورده پیش می برد و برخی از بازی ها با توانایی ها یا ارتقا new جدید پاداش یک مأموریت انجام شده را می دهند. [31] گیمرهای استراتژیک هاردکور ترجیح می دهند رقابت چند نفره را ترجیح دهند ، [30] جایی که مخالفان انسانی رقابت چالش برانگیزی نسبت به هوش مصنوعی دارند. [32] مخالفان هوش مصنوعی غالباً به اطلاعات یا پاداشهای پنهانی برای ایجاد چالش برای بازیکنان نیاز دارند.

سایت بازی انفجار

اخیراً ، بازی های استراتژی آنلاین بصورت گسترده چند نفره مانند Shattered Galaxy از سال 2001 ظاهر شده اند. [30] با این حال ، طراحی و اجرای این بازی ها در مقایسه با سایر بازی های آنلاین چند نفره بسیار دشوار است ، زیرا واحدهای متعدد کنترل شده توسط بازیکنان حجم بیشتری از داده های آنلاین را ایجاد می کنند. [33] تا سال 2006 ، داوران از عناوین تولید شده تاکنون ناامید شده اند. منتقدان اظهار داشتند که بازی های استراتژیک برای گیم پلی گسترده چند نفره مفید نیستند. یک پیروزی منفرد نمی تواند تأثیر زیادی در یک دنیای بزرگ پایدار داشته باشد ، و این مسئله اهمیت دادن به یک پیروزی کوچک را برای یک بازیکن سخت می کند ، خصوصاً اگر آنها برای یک جناحی که در یک جنگ کلی شکست می خورد ، می جنگند. [13] با این حال ، توسعه دهندگان جدیدتر سعی کرده اند از اشتباهات گذشته درس بگیرند ، که منجر به Dreamlords از 2007 ، [34] و Saga از 2008 شد. [35] در سال 2012 ، Supercell Clash of Clans ، یک بازی ویدیویی استراتژیک موبایل را منتشر کرد. ریشه بازی های ویدیویی استراتژی ریشه در بازی های استراتژیک رومیزی سنتی مانند Chess و Go و همچنین بازی warg و board و مینیاتوری دارد. [1] اولین بازی استراتژیک کنسول یک بازی Risk-like به نام Invasion بود که در سال 1972 برای Magnavox Odyssey منتشر شد. بیستارک رایانه ای Strategic Simulations (SSI) ، که در سال 1980 منتشر شد ، اولین بازی جنگی رایانه ای تاریخی بود. شرکت هایی مانند SSI ، Avalon Hill ، MicroProse و گروه مطالعات استراتژیک عناوین استراتژی بسیاری را در طول دهه 1980 منتشر کردند. [3] Reach for the Stars از سال 1983 یکی از اولین بازی های استراتژی 4X بود که با رابطه بین رشد اقتصادی ، پیشرفت فناوری و تسخیر گسترش یافت. [3] [38] در همان سال ، جاه طلبی نوبوناگا یک بازی استراتژی بزرگ پیروز از جنگ با عناصر شبیه سازی تاریخی بود. [39] Lords of Midnight عناصر ماجراجویی ، استراتژی و بازی های جنگی را با هم ترکیب کرد و برنده جایزه مجله Crash بهترین بازی ماجراجویی 1984 ، [40] و همچنین بهترین بازی استراتژیک سال در جوایز Golden Joystick [41] شد.

Herzog Zwei 1989 اغلب اولین بازی استراتژی در زمان واقعی در نظر گرفته می شود ، [42] [43] اگرچه عناصر استراتژی در زمان واقعی را می توان در چندین بازی قبلی یافت ، مانند Cytron Masters دن بونتن و آرمانشهر Don Daglow در 1982؛ جنگ های بوکوسوکا Kōji Sumii [44] در سال 1983 ؛ D. H. Lawson و John Gibson's Stonkers و استیون فابر اپیدمی! در سال 1983؛ و Evryware's The Art of War در سال 1984.

بلاگ نویسی در نیلو بلاگ...
ما را در سایت بلاگ نویسی در نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : سایت بازی انفجار, نویسنده : ناشناس kenzo12 بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت: 20:50